4 Kasım 2015 Çarşamba

Yine Geri Dönüşüm Yine Ayna

Merhabalar,

Artık bloğumda değilde Facebook veya Instagram yayınlıyorum çalışmalarımı ve daha seyrek ama buradaki takipçilerime de teşekkürler bana gönderdiğiniz güzel yorumlara da tam zamanlı bir anne olarak yine kendimce vaktimi fazla almayan geri dönüşüm çalışmaları yapıyorum umarım beğenirsiniz.

Yaptığım pek çok işte olduğu gibi önce sokakta veya evde atılan veya atılmak üzere olan bir parça bulup sonra bu parça üzerinden ne yapacağıma karar veriyorum bu da yolda bulduğum ne olduğunu anlamadığım bir parçaydı..


Halen alışamadığım her aşamayı fotoğraflama işlemi :) yine de gördüğünüz gibi bu ne olduğunu bilemediğim parçayı önce beyaz subazlı mat boya ile boyadım ve evde uzun zaman önce aldığım ne yapacağıma karar veremediğim mozaikleri serptim üstüne ve yine toplayıcılığımdan dolayı verilen deniz yıldızları ile kombinledim. 



 Üstüne de sıcak silikonla aynayı yapıştırdım ve sonuç :)


Kaynak:Boş ve Hoş Vakitler

Hiç yorum yok: